Kullanmakta olduğunuz cihaz/tarayıcı muhtemelen kullanılmış Video/Ses kodekini (h.264/AAC) desteklemiyor veya video dosyalarına erişimde sorun yaşıyor. Lütfen başka bir Tarayıcı deneyin (Chrome veya Firefox).
I hate Alya ughh. It's so frustrating hearing her act comforting and pretending she'd support Marinette when we know last time she heard that monarch was Gabriel Agrest that she became hateful towards Marinette.
Alya is such a bad friend. I wish Marinette had other options.
I really hate marinette in this season.. gosh she’s so annoying and she’s being reckless, irresponsible, total naive. She lies with every breath and using her power & her friends power for her own advantage. She isn’t worse than lila atp UGHH.
Ya hayır böyle bitmemeliydi ya bölüm başı o kadar gördük heyecanlandık ama sonunda birşey elde etmedik tek bildiğimiz Alya öğrenmeye çalışıyor ne olduğunu marinette adrien'a söyledi diğer bölümüde en son yayınlarlarsa ölme eşeğim ölme
miraculous4lyfe
ugh i hate alya in this
BNMA
Çok güzel bi bölüm bu💓💞
miracular final boss
I hate Alya ughh. It's so frustrating hearing her act comforting and pretending she'd support Marinette when we know last time she heard that monarch was Gabriel Agrest that she became hateful towards Marinette. Alya is such a bad friend. I wish Marinette had other options.
Caterer
Why does Nora kinda sound like Agia Akabane from beyblade
Berraksu
Çok merak ettim adrien o notu okudu mu 24. bölümü bekliyorumm çok merak ettimmm
Tribug
merci beaucoup pour cette suite.
Vamyine
I really hate marinette in this season.. gosh she’s so annoying and she’s being reckless, irresponsible, total naive. She lies with every breath and using her power & her friends power for her own advantage. She isn’t worse than lila atp UGHH.
Elif naz gören
Merhaba ben bölüm bayıldım
Luana Mai
Ótimo episódio adorei
Roro
Its awesome but why do it ended on a cliphanger
BNMA
Çok güzel bi bölüm bu💓💞
Berraksu
Çok merak ettim adrien o notu okudu mu 24. bölümü bekliyorumm çok merak ettimmm
Elif naz gören
Merhaba ben bölüm bayıldım
Nisanur
Görünüşleri değişmiş eskiden daha güzeldi
Bilal
Ya hayır böyle bitmemeliydi ya bölüm başı o kadar gördük heyecanlandık ama sonunda birşey elde etmedik tek bildiğimiz Alya öğrenmeye çalışıyor ne olduğunu marinette adrien'a söyledi diğer bölümüde en son yayınlarlarsa ölme eşeğim ölme
Amine ravza
Çok güzeldi çok beğendim izlemenizi öneririm
Bilal
Çok Güzel Ve bayıldım